Blog a pozitív hozzáállásról

Blog a pozitív hozzáállásról

Lent a fák alatt

2021. október 30. - V Napsi

Lent a fák alatt üldögéltem éppen,
Mikor gondolkoztam szép meséken.
Szép mese és szerelem ha igaz volna,
A boldogság ránk ragyogna!

Lent a fák alatt üldögéltem éppen,
Mikor gondolkoztam szép meséken.
Észre sem vettem, milyen hamar este lett,
Hogy körülöttem mindenhol sötét lett.

Felnéztem az égre és láttam egy csillagot,
Csillagot, mely fényesen ragyogott.
Ez jelentette, letekint ránk az ég,
Holnap itten szerelem lesz még!

Csillag, hozz szerencsét!
Hozd el az Ő szerelmét!
Lent a fák alatt üldögéltem éppen,
Mikor igaz lett szép mese és a szerelem!

A bejegyzés trackback címe:

https://napsiversblog.blog.hu/api/trackback/id/tr4616740412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása